Bo klapnięte uszko mam...

Zaproszenie na podwójne - 110-te urodziny Misia Uszatka i psa Reksia!

Na dobranoc, dobry wieczór
Miś pluszowy Śpieewa Wam
Mówią o mnie Miś Uszatek
Bo klapnięte uszko mam
Jestem sobie mały miś, gruby miś
Znam się z dziećmi nie od dziś
Jestem sobie mały miś, śmieszny miś
Znam się z dziećmi nie od dziś

Ptok serdecznie zaprasza wszystkich, w szczególności dzieci, na spotkanie z Misiem Uszatkiem i psiakiem Reksiem! Wspólna zabawa dla tych, którzy lubią oglądać Misia Uszatka i/lub wyskakiwać z psiej budy Reksia w poszukiwaniu nowych przygód!

Troszkę przypomnimy historię powstania obu postaci, policzymy ile solenizanci mają lat, pooglądamy wspólnie z dzieciakami wybrane epizody z obu bajek. Czeka nas tez konkurs rysunkowy.

Nasze spotkanie odbędzie się w bibliotece w Entresse, w Espoo, w sali niebieskiej, dn. 11-go marca. Rozpoczynamy punktualnie o g. 14.30 (spotkanie potrwa do 16.30).
Adres: Siltakatu 11, 02770 Espoo.

Zainteresowanych prosimy o maila zwrotnego na adres ptokfin@gmail.com, potwierdzającego Państwa uczestnictwo w spotkaniu.

Pora na dobranoc,
Bo już księżyc świeci
Dzieci lubią misie,
Misie lubią dzieci...

Serdecznie zapraszamy,
zarząd Ptoka 



Popularne posty